vuoden kultasepänliike

HAKULOMAKE


Hae mukaan kilpailuun tällä lomakkeella 6.1.2026 mennessä.

Suosittelemme, että kirjoitat valmiit vastaukset lomakkeen kysymyksiin ensin tekstinkäsittelyohjelmalla, jonka jälkeen voit liittää ne lomakkeen kenttiin.

Esim. Instagram, Facebook, Youtube, TIkTok
Yhteyshenkilö(Pakollinen)
Varmistathan, että olet kirjoittanut sähköpostiosoitteesi oikein
max. 1000 merkkiä
Miten kuvailisit liikkeesi visuaalista ilmettä ja tunnelmaa? Kuvaile omin sanoin, mikä tekee myymälätilastasi tai verkkokaupastasi houkuttelevan ja viihtyisän. / Arviointikriteerit: Liikkeen ulkoinen ja sisäinen olemus sekä ilme (sisustus, näyteikkunat, valaistus, somistus), Tuotteiden esillepano, Myymälän tunnelma ja asiakasviihtyvyys. Max. 4000 merkkiä
Suosittelemme lisäämään valokuvia sekä sisältä että ulkoa.
Pudota tiedostot tähän tai
Max. tiedoston koko: 10 MB, Max. tiedostot: 5.
    Miten huolehditte siitä, että asiakkaanne saavat ammattitaitoista palvelua ja löytävät liikkeestänne itselleen merkityksellisiä tuotteita? Kerro esimerkkejä asiakaskohtaamisista, valikoimanne vahvuuksista ja/tai henkilöstön osaamisesta. / Arviointikriteerit: Palvelun asiantuntevuus ja ammattitaito, Asiakkaan kohtaaminen ja yksilöllinen palvelu sekä asiakastyytyväisyys ja -uskollisuus, Liikkeen itse tuottamat/tarjoamat palvelut sekä tuotevalikoima, Henkilöstön osaamisen ja ammattitaidon kehittäminen. Max. 4000 merkkiä
    Millä tavoin olette viime vuosina uudistaneet tai kehittäneet toimintaanne, palveluitanne tai tuotteitanne? Kerro esimerkki pienestä tai suuresta muutoksesta, joka on tehnyt liikkeestänne entistä paremman. / Arviointikriteerit: Kyky uudistua ja kehittää toimintaa, Rohkeus kokeilla uutta ja tehdä asioita toisin, Uudet toimintatavat, palveluinnovaatiot tai tuotteet. Max. 4000 merkkiä
    Miten kerrotte tarinanne ja tavoitatte asiakkaanne? Kuvaile lyhyesti brändinne henki, markkinointinne keinot ja näkyvyydestänne. / Arviointikriteerit: Brändin selkeys, omaleimaisuus ja johdonmukaisuus, Viestinnän ja markkinoinnin vetovoima ja laatu (verkkosivut, sosiaalinen media, visuaalisuus, tarinallisuus), Näkyvyys ja tavoitettavuus liikkeen markkina-alueella. Max. 4000 merkkiä
    Miten varmistatte liikkeenne kestävän ja pitkäjänteisen toiminnan? Miten mittaatte onnistumista? Kerro miten kannattavuuteenne on kehittynyt sekä miten henkilöstönne menestystekijänä, ja tulevaisuuden suunnitelmat näkyvät toimintanne arjessa. / Arviointikriteerit: Taloudellinen vakaus ja liiketoiminnan kehittäminen kestävällä tavalla, Kasvupotentiaali ja tulevaisuuden suunnitelmat, Henkilöstön hyvinvointi ja rooli menestyksen rakentajana. Max. 4000 merkkiä
    Voit kertoa esimerkiksi, miten liikkeenne erottuu muista ja erityispiirteistä, jotka tekevät teistä ainutlaatuisen. Max. 2000 merkkiä